2015年11月27日金曜日

日韓若者フォーラム⑧ Korean-Japanese Forum for Youth Issue

今日は、シューレ大学で学生、OBOGも交えて今回の日韓若者フォーラムの報告会を開きました。テーブルに並びきらない人数が参加しました。韓国から買って帰ったお菓子とお茶を味わってもらいながら、話を進めました。写真を交えながら、日にち順に説明をし、オルタナティブ教育団体の今や新しいオデッセイスクールについて共有しました。ミンドゥルレのサイレボ、ハジャの今、オデッセイスクールについて質問が集中しました。

Today we had a sharing meeting about "Korean-Japanese Forum for Youth Issue" at Shure Univeristy. Not only Shure University students but also graduates, staff members joined this meeting. More members than expected joined this. We served Korean sweets and tea which we bought in Seoul. We reported the detailed schedule including the declaration with pictures. We also introduced activities of the participant organizations. Many people asked about Sai Lab of Mindlre, haja centre and Odessey School.

0 件のコメント:

コメントを投稿